Search:

Type: Posts; User: Mischief IV

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    85

    I guess as long as it works, worth it! 8000 lbs...

    I guess as long as it works, worth it!
    8000 lbs would be great for these new surf monsters especially if carrying additional lead ballast.

    Best of luck!
  2. This! Something else to fix.

    This!


    Something else to fix.
  3. I forgot, if you reside in GA, try Georgia’s Own...

    I forgot, if you reside in GA, try Georgia’s Own Credit Union for a boat loan. They had the best rate when I bought 4 years ago. Great company to deal with.
  4. If I’m not mistaken, even if you buy out of...

    If I’m not mistaken, even if you buy out of state, the dealer is required to file the taxes based on where you live. State and county.

    I purchased mine from Atlanta Marine (which I don’t...
  5. Replies
    3
    Views
    85

    I have two BoatFloater models which are very...

    I have two BoatFloater models which are very similar. One can hold up to 4500 lbs and cost around $5k new. Second one can hold up to 6500 lbs and was about what theyíre selling this one for.
    The...
  6. Replies
    5
    Views
    177

    Interesting pic. Thanks for sending the HIN. ...

    Interesting pic. Thanks for sending the HIN. Model number says it is a Sunsport. We've discovered some interesting models from the early 90's when Supra was just trying to survive as a company...
  7. Replies
    5
    Views
    177

    Lol, you know it. No such thing as Canadian...

    Lol, you know it. No such thing as Canadian versions from Supra. All Supras were made in Greenback, TN and exported to Canada.

    Supra made an Esprit model (entry level Comp) but never a Spirit...
  8. Canít go wrong with that big block motor. Low...

    Canít go wrong with that big block motor. Low hours a plus. Will need a good suck gate but otherwise, very decent surf wave once set up properly.

    These prices kill me though for used boats. I...
  9. Replies
    5
    Views
    303

    Interesting question. I canít tow all four of...

    Interesting question. I canít tow all four of mine behind me but with only one being irreplaceable, would make for an easy decision. Plus, with agreed value insurance, itís really a no brainer to...
  10. Replies
    21
    Views
    565

    The new regime took over in June of 2000.

    The new regime took over in June of 2000.
  11. Replies
    21
    Views
    565

    I believe everyone has Larryís back but what is a...

    I believe everyone has Larryís back but what is a Sanger? Honestly, I had to look it up. Iíve never seen one, not even at a boat show, whereas I grew up with Supra when they set the standard and...
  12. Replies
    21
    Views
    565

    Yeah, but the problem on that forum is, there are...

    Yeah, but the problem on that forum is, there are too many Moombas.
  13. Replies
    21
    Views
    565

    Lol, if you're too old for F FB, then nothing...

    Lol, if you're too old for F FB, then nothing said here should offend you. :cool:

    You're not bothering me any plus everything I say is just sarcasm which is a forgotten language.
  14. Replies
    21
    Views
    565

    I hear Facebook is lovely this time of year.

    I hear Facebook is lovely this time of year.
  15. Replies
    21
    Views
    565

    Point taken but lame options nonetheless. ...

    Point taken but lame options nonetheless.

    Just turn the lights out when itís over.
  16. Replies
    21
    Views
    565

    Heated steering wheel? $1200? Whatís next, a...

    Heated steering wheel? $1200? Whatís next, a built-in tattoo needle with ink?
    Geez, a new generation of wusses.

    The new Malibu has a dog bowl option. You canít make this crap up.
  17. Replies
    20
    Views
    576

    Finally! I was wondering if someone was gonna...

    Finally! I was wondering if someone was gonna step up and answer the question presented.
  18. Replies
    9
    Views
    444

    Lol, nothing wrong with a 2002 Supra Comp. In...

    Lol, nothing wrong with a 2002 Supra Comp. In later years, the Comp got a little bloated before they discontinued the model so the added weight changed the wake a tad but much better still than the...
  19. Replies
    16
    Views
    515

    Yes, at the very front of boat (start of bilge...

    Yes, at the very front of boat (start of bilge let's say), allows air into the engine compartment and then have 4 vent holes on transom to exhaust air, one exclusively for blower. Some boats will...
  20. Replies
    16
    Views
    515

    https://i.imgur.com/ILscVc4.jpg I can take...

    https://i.imgur.com/ILscVc4.jpg

    I can take more if needed and/ or measurements for you. You have 4 holes for bow vents - 2 port and 2 starboard. Battery box that sits in-between stringers on...
  21. Where is the boat located?

    Where is the boat located?
  22. Replies
    4
    Views
    268

    Oh my, someone thought it would be cool to make...

    Oh my, someone thought it would be cool to make it look like a bass boat. Gotta love that tint...money well spent!

    I believe there's a greater chance of me coming to Sweden to visit this boat...
  23. You can try a few of these. ...

    You can try a few of these.
    Marinepartssource.com
    Nautiqueparts.com
    Bakesonline.com
  24. Replies
    2
    Views
    159

    etrailer.com has multiple options for bunk...

    etrailer.com has multiple options for bunk brackets. Maybe something there you can use and adapt.
  25. Replies
    2
    Views
    245

    I agree, distributor is dead giveaway.

    I agree, distributor is dead giveaway.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4